Ти катализатор имаш ли?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с оборотите
Collapse
X
-
-
-
Ами махнах го, има леко подобрение в ускорението и реагирането на двигателя. Оборотите за сега са добре, но те си бяха добре още сутринта когато я запалих. Просто недоумявам как е възможно един ден колата да върви добре, без почти никакво клатене на оборотите, а друг ден изведнъж да почне да клати и да не се спират даже и когато спра на място. Знаели някой дали може да се намери спецификация на дроселната клапа?SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Почисти я и върни винтчето леко назад. Обратно на чесовниковата стрелка. С 1 градус долу горе (съвсем леко да мръдне демек). Занули адаптациите и виж как ще бъде.
П.П. И аз недоумявам. И аз съм го ял дебелия. Че и дросел сменях...Голям проблем. Ма сега е добре.
Last edited by oem; d.m.y г., 15:39.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДросела пичове. Почиствате си дроселите, рагзлобявате ги на основните им компоненти, лъскате всико, настройвате и готово. Почиствате и клапанчето на байпаса на дросела, както и кондензатора на капака на клапаните от налепите и оборотите заспиват. Стига с тея дебитомери, ламбда сонди, ЕКУ-та и прочее. И аз бях така. Просто трябва да се регулира дросела правилно и всичко заспива.
Comment
-
Добър вечер.От скоро и аз имам Алфа Ромео 165 1.6 ТС и много и се кефя но имам проблем с оборотите на колата. Когато колата е изстинала и запаля на бензин на място почва да си влиза сама в обороти от 1200 до 2000 об. все еднио натискам педала на газта като превключа на газ същата работа като загрее след 5 минути всичко се оправя не гасне и не играят оборотите и цял ден си паля на газ.Аз съм с газов инжекцион но ми го направиха с копче да си сменям на газ и бензин за икономия на бензина.Ходих на диагностика казаха някаква ламда сонда или датчик на ламда сонда.Въпросът ми е дали ще се оправи според вас ако сменя тази ламда сонда или няма да има ефект и от какво може да е друго.А също така като запаля колата се включва и климатика незнайно защо.Дайте някакви предложения.Благодаря ви предварително.
Comment
-
Ами те принципно като са студени държат по-високи обороти няколко минути докато загреят.Ако след това падат на 950/малко преди 1000 да е стрелката/ и не се люлеят от 500-600 до към 1200-1500 значи е ОК.Климатика на всички се включва при палене.Ако е след 2000 година има някакъв номер с врътките на парното и се изключва автоматичното включване, ма по-запознатите ще кажат.Пиши от къде си и коя година е колата.И се пази от пишман диагностици.Ако е така като пишеш колата си е добре и не я барай.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от taks Покажи съобщениеБлагодаря ти за отговора колега.Колата е 98 година от Бургас съм.Последно климатика си е фабрично така.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от taks Покажи съобщениеБлагодаря ти за отговора колега.Колата е 98 година от Бургас съм.Последно климатика си е фабрично така.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Здравейте пак климатика се оправи когато завъртях копчето в средата между топло и студена сега не се включва автоматично преди го държах завъртян до края на студеното..Ходих при един пишман майстор да я закачи на лаптопа да видим какво ще излезе.Каза ми датчик на коляновия вал и ламда сонда за смяна.Обаче не знам какво направи но след като свърщи и я откачи ми развали нещо ел инсталацията и сега постоянно ми гори бушона за ел стъклата и не работят.Нправо вече ми писна от некадърници.
---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 18:04 ----------
Кажете някой свестен еладжия за Бургас ако знаете.Препоръчаха ми да отида в Бош и май така ще направя.
Comment
-
Като се постопли ще почне да се включва и ще трябва да го преместиш на макс топло.Просто свикни като я зяпялиш да го изключваш когато не ти трябва.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеКато се постопли ще почне да се включва и ще трябва да го преместиш на макс топло.Просто свикни като я зяпялиш да го изключваш когато не ти трябва.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Ми да.Интересното е че на фиата/брава/ е същото обаче като е на нула не се включва.Нулата си е изключено отвсякъде.На алфата за чий и е тая нула не знам.Като искаш авто има си авто за целта.Някой е решил че трябва за удобство да ти се включва автоматично.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment